    Date: Sat, 11 Jan 2014 22:47:04 +0100
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakiego producenta kable - instalacja elektryczna

    Użytkownik uzytkownik napisał:

> [...]
    lacji-180mm-1000v.html

    > Z mojego doświaczenia wynika, że nie powinieneś doradzać w sprawach
    > instalacyjnych, ponieważ nie dość, że piszesz nie na temat i w bezczelny
    > sposób spamujesz grupę to jeszcze Twoje porady są mało przydatne.

    Fakt. Poradził użycie naprawdę fajnego w założeniach narzędzia - tyle że
    podał producenta, i to ze średniej półki... Mam swoje doświadczenia w
    tym zakresie, szczypce których obecnie używam nie w pełni mnie
    satysfakcjonują ale już wiem czego oczekiwać - i następne które kupię to
    będą szczypce NWS lub porównywalnej klasy. I tu uwaga - tych pieniędzy
    jakie trzeba dać za ściągacz izolacji NWS nie dam jak nie dostanę do
    ręki dziesięciu co najmniej szczypiec tej firmy i nie wybiorę
    spełniających moje oczekiwania - bo nawet NWS robi egzemplarze lepsze i
    gorsze - a po co mam wydawać kupę forsy na szczypce gorsze?

    A potem - trzeba się jeszcze używania narzędzia nauczyć - na początek
    trzeba umieć rozróżnić dobry wynik pracy od złego...

    --
    Darek