  • Data: 2010-11-09 21:03:59
    Temat: Re: jesienne grabienie lisci
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 21:05, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

    > Znam t prac - nieraz jedyny spos b zniesienia siana ze stromego zbocza to
    > ci gni cie p achty za sob ...

    Co sprawdzone i dobre, warto stosować i dziś.
    Nawet stare jak świat wapno dziś wraca do łask, choć przecież miało
    być fatalnym przeżytkiem wobec "nowoczesnych" klejowych zapraw.
    Zwłaszcza w naszym klimacie wapno górą, no i płachta do liści :-)

    > Z Twojego opisu mo e inni dowiedz si jak
    > pracowano przed 50 laty.

    A z Twojego - że taczki i worek (że foliowy?) to sposób na
    nowoczesność.
    Dobra, to ja już wolę tę moją płachtę... i fajerki, i te takie
    różne :-)