  • Data: 2010-11-10 00:22:58
    Temat: Re: jesienne grabienie lisci
    Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    ?
    news:cdb3d395-c59e-4840-9ec5-b3475e88276f@j25g2000yq
    a.googlegroups.com...
    On 9 Lis, 14:21, "moon" <m...@y...com> wrote:

    > zreszt - azi z t dmuchaw w k ko - i tak sko czy si to na kilku kupach
    > li ci, kt re trzeba do kobia eczki, na ognisko, tam i z powrotem... i tak
    > dalej.
    > odkurzacz to tylko cz c rozwi zania i faktycznie - strasznie ha a liwy.

    Do kobiałeczki? - przecież to idzie oszaleć z tym; a weźże płachtę
    (podpatrzone kiedyś u wiejskich kobiet grabiących ściółkę i liście),
    jako i ja uczyniłam - to bardzo dobry sposób transportu ogromnej
    ilości liści na raz.

    robiłem to płachtą, ale palenisko nie jest takie wielkie i zbyt blisko
    porzeczek - ogień muszę kontrolować. jak raz sypnąłem z płachty to osmaliło
    mi 4 krzaki.
    no - ta "kobiałeczka" to taki duży kosz.
    http://img17.imageshack.us/img17/4614/dsc00562kg.jpg

    moon