    From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: junkers w łazience
    Date: Mon, 11 Jan 2010 10:39:26 +0100
    <hfnheo$nvb$1@achot.icm.edu.pl> <4b265fd1$1@news.home.net.pl>
    <hg7cpi$3m0$1@achot.icm.edu.pl>
    <9...@4...com>
    <hg8lnh$9sq$1@achot.icm.edu.pl>
    <3...@4...com>
    <hga9ff$hro$1@achot.icm.edu.pl>
    <8...@4...com>
    <hgblqq$aco$1@achot.icm.edu.pl>
    <o...@4...com>
    <hgfjr8$at3$1@achot.icm.edu.pl>
    <8...@p...googlegroups.com>

    Użytkownik "maniek210" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:847da9c7-1327-43bd-81a6-77f773e66972@p8g2000yqb
    .googlegroups.com...
    A więc sprawa ma sie tak, został zrobiony projekt przez spółdzielnie o
    wymiane instalacji (rur w bydynku jak i w mieszkaniach lokatorów) w
    moim przypadku mieszkanie własnościowe ale dalej właścicielem budynku
    jest spółdzielnia, Wysokość łazienki to 2,70 reszta 165cm ; 190cm co
    daje powyżej 8m3. Nie zgodziłem sie na przeniesienie junkersa do
    kuchni więc odcieli mi gaz bo likwidowali stare piony, Nie zrobiła to
    gazownia tylko firma wynajęta przez spółdzielnie (wykonawca) tłumacząc
    sie że maja od gazowni zlecenie na likwidacje starych rur bo stwarza
    to zagrożenie, więc jak to jest ja mam umowe podisaną z gazownia o
    gaz, a spółdzielnia swoja umowe bo to do niej należy instalacja w
    budynku, Zgłaszając fakt iz moja łazienka ma powyżej 8m3 spółdzielnia
    wykłada na mnie lache mówiąc że oni maja projekt a z projektu wynika
    że nie ma 8m3. Co robić??? Gdzie to mozna zgłośić??

    Nie chcę pisać "a nie mówiłem" bo szczerze mówiąc nie lubię mieć racji w
    takich sprawach.
    Nie wiem co masz robić.Wydaje mi się, że ze wszystkich rzeczy które mogłeś
    zrobić. Najtansze i najmniej kłopotliwe było by zezwolić na zmianę
    lokalizacji piecyka.
    Teraz wydaje mi się, że konieczna byłaby wycieczka do rzeczoznawcy
    budowlanego i zrobienie ekspertyzy, potem z tą ekspertyzą do sądu i pozwać
    spółdzielnię, albo przed pozwaniem wezwać spółdzielnię do podłączenia gazu i
    wymiany rur w oparciu o przedstawioną ekspertyzę. Z tym że jeżeli pójdziesz
    od razu do sądu to masz szansę na zwrot wszelkich kosztów (np kosztu zakupu
    butli gazowych i przezbrojenia urządzeń w czasie odcięcia gazu) tylko
    zbieraj rachunki za wszsytko. Dodatkowo, oprócz zwrotu kosztów zawrzyj w
    pozwie roszczenie odszkodowawcze
    Drugie wyjście to olać spółdzielnię, kupić sobie bojler elekryczny i cieszyć
    się bezpiecznym źródłem ciepłej wody.
    Co z kuchenką do gotowania ?
    --
    Jackare