  • Data: 2009-05-29 23:07:12
    Temat: Re: kakao -- plama na bawełnie
    Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:gvpkij$opj$1@inews.gazeta.pl...

    > "czeremcha"
    > 7...@j...goo
    glegroups.com

    > : Mydełkiem odplamiającym marki Dr Beckmann. Przetestowane przez lata.
    >
    > A jak to mydło wygląda i gdzie je kupić? :)

    Wygląda jak normalna kostka mydla, jasnej, beżowej barwy. Waga 100 g. W
    białym kartonowym pudełeczku, z zielonymi "mazajami" i biało-granatowym
    napisem "Original Dr.Beckmann Mydełko do odplamiania... ". Ponadto dopiski:
    na czerwonym "Naturalne odplamianie...", na żóltym "także do dywanów...". Z
    tyłu instrukcja :)
    Rzeczywiście jest dobre i warto je mieć.
    Ja kupuję na Allegro.
    JBP
    (P.S.: kropka po Dr w nazwie to pomysł producenta, nie mój;) )