    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 16 Aug 2021 21:50:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kamera na baterie
    From: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 16 sierpnia 2021 o 14:56:10 UTC-5 LordBluzg(R) napisał(a):
    > O akumulatorowej ale...
    maja. Mam jedna (siakas lepsiejsza, wazy ze 3 kilo i ma sensor sony) ktora ma wysylac
    obrazek co 5 sekund fo ftp.
    > Ale ta Twoja ma 10 lat...

    Ma pewnie tylko 8 ale to niewiele zmienia.
    Ona potrafi wysylac pelny feed w fullhd i 25fps ale ja tego intencjonalnie nie
    chcialem.

    ma. A na te 5 sekund historii w rozdzialce vga i sensownym kodeku to az tak duzo nie
    trzeba.
    robic. I chyba tam bylo wiecej niz 5 sekund.

    robia, scinaja troche zakretow tu i owdzie ale nic takiego o co warto sie bic jak sie
    chce wiedziec co sie dzialo.

    > Obecne kamery mają 25k/s jako standard więc w sumie nie wiem o czym
    > piszesz. Na dodatek wszedł nowy kodek, więc nie widzę specjalnie

    Bo malo kawy pijesz :) a potem wyciagasz wnioski z niczego :)
    Jakie by kodeki nie byly to nie zrobisz tak aby cala dobe zmiescic w tych 200-300MB i
    miec z tego jakis pozytek.
    Ja sobie zalozylem ze calosc ma byc maksymalnie prosta w ogarnieciu i nie potrzebowac
    ogromu miejsca.

    > ograniczeń w sensie zapisu bez motion detect w systemie nawet na karcie
    > SD. Zapis ciągły. Karta 256G może pomieścić zapis z jednej kamery z
    > tygodnia, ciągły. Problem z tym "ciągły" bo te 4W energii połyka.

    Mi caly miesiac miesci sie w 5GB.
    Klatka co 4-5 sekund. Bez dzwieku.
    I tyle mi wystarczy.

    Ale wracajac do tematu. Aby miec sensowne pokrycie materialem albo trzeba tak jak ty
    albo tak jak ja.
    Motion detection jest kijowe (moze sa kamerki ktore maja to ogarniete ale jak juz
    pisalem, nikt z ludzi z ktorymi gadalem tego nie potwierdza) no i nie zawsze daje sie
    zrobic tak aby ludzie przechodzacy po chodniku (amerykanskie klimaty) albo jakies
    krzaczki na wietrze tego nie uruchamialy.
    No i na koniec to zuzycie energii. Albo kabelek albo doladowywanie co 4 dni albo
    konkretny powerbank i dolawdowywanie co 2 tygodnie max.

    Tyle chcialem w tym watku zaznaczyc bo te mitologie o "kamerkach na akumulator co sie
    laduje co 180 dni i jest pelne pokrycie rzeczywistosci" to se mozna w buty wsadzic.