  • Data: 2012-08-18 22:55:01
    Temat: Re: kamery IP na zewnątrz
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-17 06:16, Marek Dyjor pisze:

    > a skad wiesz czy one jednak nie mają jakiegoś małego opornika z
    > termistorem :)
    Albo inaczej - zwykła kamerka analog, która przy 9-12v pobierała 40mA
    (czyli biedne 0.5W w sporej obudowie metalowej)- przy temperaturach w
    nocy minus 20, w dzień minus 5 - mogła zaparowywać i nie dawać rady ze
    wzlędu na zbyt niską temperaturę w obudowie i skraplanie wilgoci.

    A kamerka IP biorąca np 2.5A @ 5V = 12.5W grzeje aż miło, a dodatkowo
    oświetlacz IR bierze dodatkową moc, ogrzewając podczas pracy w nocy
    obiektyw i okolicę szybki, więc nic nie paruje ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173