  • Data: 2012-08-18 23:53:18
    Temat: Re: kamery IP na zewnątrz
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki!

    Ze zainteresowaniem poczytałem wasze przemyślenia i w końcu zrobiłem
    tak:

    - pomimo że skrętka na prawdziwej miedzi, to zrobiłem to dwukablowo:
    osobno skrętka i osobno ydyp 2x1.5 do zasilania.

    - Miejsce docelowych (ewentualnych) kamer wybrałem na ścianie, tak żeby
    okap nie zasłaniał.

    - obydwa przewody kończą się w puszcze od wewnątrz. Jak kamerkę w końcu
    kupię to odkuję puszkę, wywiercę otwór przez puszkę/pustak/styropian,
    dosztukuję przewody i od zewnątrz zamontuję urządzenie. Puszki
    umiejscowione dyskretnie dosyć (za docelowymi meblami).

    bajcik