    From: "Koteczek" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kamery IP na zewnątrz
    Date: Mon, 20 Aug 2012 10:39:38 +0200

    > umieści na szynie DIN w rozdzielni i dalej poprowadzi po niskim. W
    > efekcie najdalsze kamery łączył przewodami 6mm^2 bo tak mu z
    > kalkulacji spadków napięć wyszło.

    ma to sens, z takich kabli mozna zrobic maszty, wysiegniki i to calkiem
    sztywne, dwa w jednym ;)

    przypomnialo mi sie z czasow szkolnych (LO), robilismy KIT Jabel (zestaw
    elektroniczny zrob do sam firmy jabel) pt "stroboskop dyskotekowy", ja
    polutowalem kolegom plytki a oni mieli kupic kabelek od plytki sterownika do
    palnika stroboskopowego. Poszli do elektycznego i mowia ze potrzebuja kabel,
    pan pyta na jakie prady czy cos a oni ze tam beda szly tysiace voltow (no bo to
    prawda), no to im dal jakis kabel doziemny do zasilania malego kiosku ruchu czy
    domu, 2m nie kosztowalo ich to majatku ale jak to zobaczylem...