  • Data: 2009-08-23 11:15:19
    Temat: Re: kiedy smarowac mazidlami
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us pisze:
    > Mam świeży fundament - w części lany, w części majstrzy mi wymurują z
    > bloczków. Chcę go zaizolować przeciwwilgociowo i na tą izolację dać
    > stryrodur.
    >
    > Powiedzcie mi czy na świeży beton - ze trzy do pięciu dni po wylaniu
    > można już smarować mazidłem i przyklejać na to styrodur - mazidło które
    > mam jest przystosowane do kontaktu ze styropianem/styrodurem, zawiera
    > kałczuk - czy lepiej poczekać aż beton zwiąże i dobrze dojrzeje, a potem
    > smarować i przyklejać...?
    >
    > Jaki czas powinien upłynąć od wylania/wymurowania ścian fundamentowych
> [...]

    Jeżeli masz mazidło na bazie wodnych dyspersji czegoś tam... to takie
    coś można smarować na świeży beton. Z klejeniem styroduru bym się
    troszkę wstrzymał. Zamalował bym fundament cały ze dwa razy. Poczekał
    parę dni jak przeschnie to pomalowane i wtedy na mazidle kleić styrodur.
    Jak być chciał czekać do 100% wyschnięcia i związania tego lanego
    fundamentu to byś musiał parę tygodni czekać.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...