  • Data: 2009-08-23 13:12:27
    Temat: Re: kiedy smarowac mazidlami
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h6qvi6$t3u$1@news.onet.pl...

    > Mam świeży fundament - w części lany, w części majstrzy mi wymurują z
    > bloczków. Chcę go zaizolować przeciwwilgociowo i na tą izolację dać
    > stryrodur.
    >
    > Powiedzcie mi czy na świeży beton - ze trzy do pięciu dni po wylaniu można
    > już smarować mazidłem i przyklejać na to styrodur

    fundament lany trzeba przynajmniej przez tydzien obficie polewac woda, po
    tym czasie mozna malowac. Nie wiemy jakie masz mazidlo, dysperbit schnie
    szybko ok 12 godz. Jak ten styrodur ma isc na fundament bez piwnicy (nad
    ziemia) to lepiej poczekac na 110% az mazidlo wyschnie i dopiero przyklejac,
    zeby nie bylo klopotow z odklejaniem.

    --
    pozdr Z.