    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kiki jestes wielki
    Date: Sat, 4 Jul 2009 19:16:16 +0200

    kiki wrote:
    > "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Niech im wszystkim zabiorą.
    > Trzeba do poradnika dopisać żeby inwestor wpisywał skargi na
    > kierbuda do własnego dziennika budowy. Nawet tegoo nie wiedziałem :-)

    nieznajomość prawa szkodzi, niestety jak sie zabieramy za budowę to warto
    mieć pojecie o naszych prawach.

    imho warto było by jakby ktoś mądry dał do tego twojego opracowania wzór
    umowy z kierownikiem budowy. Takiej która by wymagała od niego odbioru
    newralgicznych elementów budowy, i w tej umowie można zawrzeć wymóg że do
    protokołu odbiorowego ma być dołączona dokumentacja fotograficzna.

    Nie sądzę aby jakikolwiek kierownik podpisał protokół zakończenia prac
    zbrojarskich gdy na zdjęciach było by widać ewidentne błędy, taki rpotokól
    to by był dla niego gwarant utraty uprawnień nawet bez sądu wystarczyło by
    podesłać to do jego izby.

    NIe wymagajmy od państwa tylko wymagajmy od wykonawców i od usługodawców.

    czy masz protokół z prób ciśnieniowych instalacji? byłeś przy próbach?