  • Data: 2009-07-04 20:38:40
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h2nthk$v63$1@opal.futuro.pl...

    > "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja uważam, ze każdy robotnik zwany murarzem jeżeli chce nim być to
    > powinien choćby zdawać sobie sprawę z obciążeń statycznych. Chociaż rok
    > nauki teorii powinien z tego mieć i co roki dostawac podchwytliwe zadania
    > na egzaminie.

    Ty chcesz mechaniki uczyc przez rok czasu ludzi po zbrojarzu?? Oni sie tam
    ucza trzy lata i jacy byli tacy sa. Ty bys w miesiac ogarnal te cala nauke
    potrzebna do wykonania prawidlowego zbrojenia stropow na wiekszosci budow.
    To jest taki pokroj ludzi, chocbys im lopata wkladal to i tak gdzies sie
    wysypie. Oni nawet wlasnych narzedzi nie szanuja i poswieconego czasu by cos
    zrobic dobrze. Normalny czlowiek jak lazi przy ciezkiej robocie to nie po to
    by zakryc co sie da, ale po to zeby zrobic to dobrze dla samego siebie, z
    szacunku dla wlasnej pracy i w konsekwencji dla siebie. Niestety prymityw
    rzuca sie w oczy na budowach a reszta cennego srodowiska na tym cierpi.
    Egzaminy i przymusowe wyklady nic tu nie zmienia, tu potrzebny jest
    odpowiedni material, a tego z powolania tam nie wiele. Nie trzeba konczyc
    szkol i kursow by byc wyjatkowym fachowcem, trzeba miec poziom i tyle. Nie
    zapomne wykladow z programowania baz danych z facetem bedacym samoukiem w
    tym temacie. Caly SQL mial w jednym palcu i zaginal jak chcial, ale to byl
    czlowiek z otwartym umyslem a nie z ksiazkowa wiedza. Jak na takiego trafisz
    to budowy mozesz prawie nie pilnowac, tylko traf...

    Pozdro.. TK