  • Data: 2009-07-05 14:14:37
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest inna sprawa. Ekip generalnie nie ma. Czasem trzeba wybrać drugą w
    > kolejności, bo innych nie ma.

    ekipy sa, ale nie od reki :)
    tzn sa tacy co maja czas od jutra, ale to ze nie maja pracy to o czyms
    swiadczy chyba :)

    > Nie da sie umówić ze wszystkimi na terminy. Ocieplaczy do poprawy elewacji
    > wybierałem kilka miesięcy.

    trzeba bylo wybrac ekipe do ocieplen raz a porzadnie a nie stracil bys czasu
    i pieniedzy. mialbys elewacje zrobiona porzadnie za pierwszym razem i to
    pare mies wczesniej.
    nie chodzi o to ile czasu sie szuka ekipy ale jak sie jej szuka i jak sie ja
    wybiera.
    z teraminami przy zatrudnianiu dobrych ekip moze byc problem, bo oni nie
    maja czasu wejsc za tydzien na budowe tylko czesto maja na pare mies
    wczesniej juz ustalone roboty.
    dlatego takie rzeczy trzeba planowac wczesniej a nie na ostatnia chwile z
    lapanki brac tego co ma wolny termin bo pozniej sie konczy tak jak widac.
    znajomy ostatnio szukal ekipy od tynkow a pozniej od wylewek z 4 mies
    wczesniej i dogadywal juz terminy. obydwie ekipy z polecenia, zawaleni
    terminami ale jak przyszlo co do czego to przyjechali, zrobili raz dwa super
    robote, wzieli pieniadze(calkiem rozsadne) i pojechali. zero problemow i z
    jedna i z druga ekipia. robili calkiem sprawnie, porzadnie, dotrzymujac
    terminow. nie ma sie do czego przyczepic.
    ale wybierani byli z glowa.

    --
    pzdr
    piotrek