  • Data: 2009-07-05 19:55:18
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
    news:h2q92b$itj$1@achot.icm.edu.pl...

    > idioci sa wszedzie ale to nie oznacza ze wszyscy sa iditami. ich poprostu
    > lepiej widac :D

    Prawda, choc jak to czytam to trudno w to uwierzyc. Kabel siekiera, czy
    granat i zolnierz, to nie miesci sie po prostu w glowie.
    Powiem wam przy okazji ze zdazylo mi sie wsadzic palce pod kosiarke
    spalinowa. Skonczylo sie na chirurgii z zatemperowanymi palcami, na
    szczescie bez wiekszych strat. Nie zauwazylem zebym z pojmowaniem czy
    percepcja mial jakies problemy, z koszeniem trawy mialem tez kilkuletnie co
    najmniej doswiadczenie, a jednak. Przychodzi taki moment, ze czlowiek robi
    najwieksza glupote jakby tylko po to tam poszedl, cos w rodzaju
    przeznaczenia. Nie pojete jak ja moglem zrobic taka glupote, wiec moze tez
    czasami i tak bywa. Pelno glupich wypadkow samochodowych ktore sa tak bez
    sensu, ze trudno wytlumaczyc.

    Pozdro.. TK