  • Data: 2011-10-17 21:30:21
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:j7i5he$o7c$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > A wiesz czym jest dla mnie trybunal konstytucyjny w tej sprawie?

    Jak mniemam chcesz powiedzieć, że może ci skoczyć :-)
    I dobrze, masz prawo tak myśleć. Dalej będziesz wierzył w to co wierzysz
    tylko nie w szkole na lekcjach religii ale w salkach przy świątyniach :-)
    Przecież tylko o to chodzi :-)

    > Nie jeden juz probowal na sile cos udowadniac. W Rzymie lat tamu pare i
    > nie tylko. Taki trybunal zlozony z Palikotow moze mi..
    > Wielka mi wyrocznia wybierana wiekszoscia glosow omotanego narodu. Nie
    > badz smieszny. Za cztery lata moze byc odwrotnie. Jak chcesz to sie
    > onanizuj. Polskosc i wiara to nieco dluzej niz Twoje i moje zycie.

    Za 4 lata bedzie dalsza zmiana pokoleniowa :-)
    Jarosław Kaczyński może dostać Alzheimera lub zwykłej demencji jak to z
    wiekiem. Odejdzie na emeryturę.
    Jego pokolenie też odejdzie dając miesce młodym o innym światopoglądzie.
    Jaka Poskość jaka wiara z poskością :-) To się tak globalizuje, że wartości
    przyjmwane przez młodych są ponadnarodowe :-)

    > Taak? A kiedy Cie indoktrynuje?

    Ja nie chcę oglądac waszych symboli religijnych

    > I to jest wlasnie Twoja hipokryzja. Wolisz parade rownosci niz wisiorki
    > jak to nazwales. Czepiasz sie z nudow i robisz problem z zyciowo banalnych
    > rzeczy, ze niby wisiorki Ciebie urazaja a nie przeszkadza Ci publiczna
    > rozmowa o waleniu sie w tylek.

    Parada gejów to nie religia, to nie zabobony ale część życia 5-ciu procent
    społeczeństwa. To się dzieje naprawdę.

    > Bede sie obnosil, bo to moje prawo, takie same jak noszenie koszulki
    > "jestem gejem". Rozumiesz?

    "Jestem gejem" to nie religia. Noś sobie koszulkę, nawet na ulicy ale na
    sobie i niech twoja żona i dzieci noszą. Naklej sobie rybę na samochód albo
    oklej go zdjęciami Wojtyły i podpisz w niego wierzę. Ale z miejsc wspólnych
    niech znikną symbole akurat twojej religii albo niech zawisną wszystkie.
    Wystaw sobie krzyż w każdym oknie i na kominie postaw.

    >. Mam to gdzies. Prawem pedalow jest noszenie koszulek i urzadzanie parad,
    >a moim prawem jest obnoszenie sie moja religia.

    No to rób to ale sam na własny rachunek.
    Nawet możesz się wysadzić w imię obrony wiary :-) Obrony krzyża :-) Było
    bronić krzyż pod pałacem prezydenckim :-)

    > Jak ktores bedzie gejem to nic na to nie poradze. Pozostanie mi tylko
    > akceptacja, ale nie banicja.
    > Ja nie mam z tym problemu, Ty tak.

    Ale skoro się modliłeś, one sie modliły, pokutowały to chyba gejami i
    lezbami nie zostaną? To nie możliwe :-) To nie możliwe :-)