  • Data: 2011-10-17 22:45:28
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    news:j7iag9$nu2$1@opal.futuro.pl...

    > Z filozoficznego problemy powstania wrzechświata zrobiliście sobie
    > opowieść nie z tej ziemi. Może 100 lat temy jeszcze to przechodziło ale
    > dzisiaj mamy obieg informacji i jakoś twój kościół będzie musiał wybrnąć z
    > tych wszystkich sprzeczności :-)

    He, nie potrzebuje tego by wierzyc. :-)
    Ludzie za wiare oddawali zycie nie majac internetu. Swiadczyli soba a nie
    cudami wyczytanymi w ksiazkach od historii. Nikt tzw. normalny dzis nie byl
    by do tego zdolny. Chce w to wierzyc, ze zycie to nie jedyne co mamy.

    > Podważasz fundamenty wiary. Wiara ma być ślepa. Jak zaczynasz analizować
    > to toczysz wewnętrzną dyskusję, a jest to grzech :-)

    Pierdoly. Jaki tam grzech??

    > Zgadza się. Nie zabijaj, nie kradnij. Są to przykazania uniwersalne. Ale
    > ta otoczka już nie przystaje do współczesności.

    Czyli co? Zabijaj i kradnij? To ma byc lepsze od ludzi z krzyzykami na
    lancuszku?

    > Ale są też inne symbole, gwiazda davida i półksiężyc, zwitek makaronu i
    > wiele innych. Zawieśmy je wszystkie albo nie zawieszajmy wcale.
    > Sama wiara nie byłaby zła, bo uczy moralności, gdyby nie fakt że poprzez
    > opowiadanie niestworzonych rzeczy w obecnych czasach sama się ośmiesza.

    By wierzyc nie potrzeba dowodow. Taka jest wiara.
    Wierzysz zonie, ze nie dala listonoszowi chyba nie dla tego, ze widziales
    zawsze kiedy byl?

    > Ale dla wielu symbole religijne to symbole zabobonu, właśnie przez ludzi
    > którzy uzurpują sobie sobie prawa bycia bogami, świętymi czy rydzykami :-)
    > Nie wiem czemu tak twardo bronią dogmatów. Powinni odpuścić nieco, bo już
    > coraz mniej ludzi w to wierzy, a coraz więcej się uśmiecha :-)

    Bedac w kosciele co niedziele jakos tego nie widze. Skad masz te dane?

    > Przestań. Krzyż oznacza dla wielu zabobon. Prości ludzie zamiast się uczyć
    > to wierzą.
    > Za kilka lat w USA czy Szwajcaji będą hodować organy ludzkie. Beda
    > klonować DNA z embrionów, ciąć i w stawiać łańcuchy aby wychodować części
    > zamienne dla chorych.

    Cos w tym jest dziwnego?
    Myslisz naprawde, ze juz wszystko wiemy? Bez jaj. Lat temu pare uczono, ze
    atom jest najmniejsza niepodzielna czastka materii. Dzis bada sie kolory i
    kto wie, gdzie jest koniec?

    > Będą milionami spuszczać w kiblach te embriony co nie "zaskoczyły"
    > A u nas dzięki religii i zabobonom dalej będzie wisiał krzyż, będzie kara
    > więzienia, a po klonowane serce będziemy jechać do USA i im będziemy za to
    > płacic albo nie będzie nas na to stać.
    > Taki będzie z tego morał

    A kto broni Ci klonowac narzady? Dusze maja ludzie a nie narzady.

    Pozdro.. TK