  • Data: 2011-12-01 14:20:51
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Nie, prędzej ok. 4000 zł (jakieś dwa lata temu), nie mam faktur pod ręką,
    >żeby sprawdzić zużycie, a 4000 pamiętam:-)

    4000zł czy 4000m3 gazu? Różnica spora. Uściślij więc
    Jak teraz 4000zł za gaz płacisz a węgla zużywaliście za 6000-7000zł (10ton)
    to musicie miec u tam u siebie jakiś wysokokaloryczny gaz albo baaardzo
    badziewny kocioł na wegiel mieliście.

    >Ale uciekanie ciepła będzie zachodziło bez względu na to, czy ogrzewanie
    >będzie gazowe, czy węglowe.
    A to tak. Nie zgadza mi się tylko to 10ton wegla i 4000 m3? zł? za gaz

    -- Pozdrawiam

    Kris