    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Date: Fri, 2 Dec 2011 19:50:44 +0100

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:09e73d85-0b11-4873-8287-

    >Ja kupiłem ekogroszek luzem , bo jak kupiłem pakowany to wody było
    >mnóstwo a mokry węgiel to śmierć dla podajnika :(
    >Ekogroszek fakt sam pakowałem i to dla mnie było najtrudniejsze i
    >najbardziej męczące i najbardziej czasochłonne ...
    >Ale są ekogroszki pakowane i do tego suche i wtedy tych problemów nie
    >ma ...

    Po prostu majac alternatywe w postaci gazu nie zawracam sobie glowy takimi
    problemami. Nie interesuje mnie wilgotnosc wegla, bo szkodzi podajnikowi,
    nie workuje nic po godzinach, nie zajmuje sie jakoscia wegla i co tam
    jeszcze.
    Zwracam tylko uwage, ze byc moze ogrzewanie kosztuje mnie wiecej, ale to co
    powyzej na dzis mnie nie dotyczy. Czy tak bedzie zawsze to nie wiem i na
    wegiel nie mam zamiaru sie gniewac do konca zycia, ale na dzis jestem
    zwyczajnie happy, ze go w domu nie ogladam.
    Tydzien temu bylem u szwagra w domu. Zapaszek wegla przy kotlowni daje o
    sobie znac z progu, akurat podkladal do piecucha. Przypomnialy mi sie lata
    kiedy sam palilem. Nie nie, dzieki. Niech bedzie drozej, ale wole gaz.

    Pozdro.. TK