  • Data: 2011-12-05 08:57:17
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jbi04p$4gv$1@inews.gazeta.pl...

    > Wybacz, ale ja naprawdę do Ciebie siły nie mam...
    >
    > Po pierwsze nie mieszkam przy kopalni - gdybyś był uważniejszym
    > dyskutantem, to być to wiedział. Mieszkam w Wysowej, niedaleko Nowego
    > Sącza, gdzie raczyłeś sprawdzać ceny węgla i... kupiłem węgiel u
    > miejscowego sprzedawcy, a nie bezpośrednio w kopalni.
    > Tak!!! po 7 stów za tonę z transportem. Tylko, że zrobiłem to wiosną, a
    > nie teraz, czego z gazem nie da się zrobić.

    O ale to na wiosnę było a dyskusja jest tu i teraz. Na wiosnę gaz też był
    tańszy :)

    > Po drugie... zapewnienia dystrybutorów rozbij sobie o kant d... oni są
    > ostatnim źródłem wiedzy o świecie - przynajmniej dla mnie, a skoro dla
    > Ciebie informacje marketingowe stanowią...

    Zatwierdzana przez URE taryfa PGNiG w której dokładnie zawarto parametry
    gazu nie jest informacją marketingową.
    Coś ci się pomylilo robaczku. Ja wiem... trzeba być czujnym, bo wszędzie
    reklama i marketing wypaczają nam myślenie i mamy np. kotły o sprawności
    110% tylko dlatego że nikomu nie przyjdzie do głowy wyznaczyć sprawność w
    oparciu o ciepło spalania a nie wartośc opałową jak przed stu laty. Sam
    jestem czujny i nawet w określeniu " niewiarygodna oferta" szukam podstępu
    ale nie popadajmy w skrajności. Są rzeczy które są opomiarowane, zmierzone i
    okreslone w dokumentach urzędowych. Tego się trzymajmy.
    Masz wydane prawo jazdy? Masz? Co w nim jest napisane? Jaką masz kategorię?
    Eee chyba nie taką... to marketing.

    Marek