  • Data: 2012-03-30 10:53:56
    Temat: Re: kolejność prac - elewacja przed tynkami
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy stoi coś na przeszkodzie aby zaraz po wstawieniu okien wykonać
    elewację
    > zewnętrzną (styropian, klej, siatka, tynk)? Dopiero potem byłyby wykonane
    > tynki w środku. Zaś drzwi zewnętrzne i brama garażowa będą wstawione po
    > tynkach, wylewkach.

    Osobiście bym nie polecił jeśli szybko chcesz się wprowadzić, wiele osob tak
    robi, jednak schnięcie
    tynków wewnątrz znacznieznacznie się wydłuży,
    istnieje również mozliwośc przy kolenych pracach uszkodzenia wykończonej
    elewacji.

    Plusów nie widzę, raczej wady, wiekszosc deweloperów robi odrazu elewację.

    U siebie tynki robiłem sierpień-wrzesień, a w lutym już mieszkałem i nie
    było problem z wilgocią.

    Moim zdaniem nie ma zalet rozwiązania które chcesz zastosować.

    Wada prothermy :), ze ladnie wydmuchało całą wilgoć i było w domu szybko
    bardzo sucho, a dopiero ocieplałem rok poźniej.

    pozdrawiam
    AT