  • Data: 2012-04-02 10:43:43
    Temat: Re: kolejność prac - elewacja przed tynkami
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Do jak najszybszego zrobienia elewacji zmuszają mnie okoliczności. Chodzi o
    membranę dachową, jest to membrana wysokoparoprzepuszczalna, producent
    podaje okres 4 miesięcy odporności na promieniowanie UV.

    Chcę jak najszybciej zakryć podbitką membranę. Nie zrobię podbitki póki nie
    będzie ocieplenia z zewnątrz.

    Chyba jednak zrobię elewację dwuetapowo: najpierw styropian i siatka, a na
    samym końcu tynk zewnętrzny (może dopiero w przyszłym roku, nawet po
    przeprowadzce). Wyjdzie drożej, ale przynajmniej mam pewność, że nie
    zostanie pobrudzone.

    Pozdrawiam,
    BWP