    From: Budyń <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kolejny producent rekuperatorów - co sądzicie
    Date: Sun, 27 Mar 2011 19:50:19 +0200

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:imns1r$smv$1@inews.gazeta.pl...
    > wentylacji się na nią nabierze. Na razie wolontariuszem jestem i niosę
    > nieodplatnie kaganek oświaty.

    na razie niesiesz kaganek ciemnoty i pseudofizycznych rozważań opartych na
    wymyślonych na potrzeby twojej teorii założeń.

    > żeby klamać. W technice jest niewiele urzązdeń mających sprawność powyżej
    > dziewięćdziesieciu procent. Ze znanych to grzalka elektryczna.

    nooo, i transformator energetyczny.

    >Ale sama bo jak
    > zamontowana w czajniku to cały czajnik ma już mniej.

    hehehehe, ciekawe jak sie liczy sprawnosc czajnika.

    >Użytkowa sprawność
    > samochodu eksploatowanego w warunkach miejskich, z silnikiem benzynowym jest
    > jednocyfrowa, z wysokoprężnym ze dwa procent więcej. I raptem cud. Kilka
    > metrow kwadratowych cienkiej blachy ma ponad 90%.

    nie cud - fizyka (poziom gimnazjum, polecam). Silniki opieraja sie na cyklu carnota,
    a wymiennik nie. Wymiennik o powierzchni dążącej do nieskonczonsci bedzie miał
    sprawnosc 100% , a silnik zeby sie zesrał -nie.

    > w kolana się strzela. Jesteś taką kurwom i donosicielem bo jak nie masz
    > żadnych argumentów to stosujesz niegodne czlowieka praktyki. Może to

    to straszne, nieco w stylu pzpr - jesli wasza fizyka nie bedzie zgodna z linią partii
    - będziemy tępić...

    b.