  • Data: 2011-12-13 09:02:55
    Temat: Re: komin fuszerka - brak wlotu powietrza
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jc4gs3$sj9$1@usenet.news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > Nie dopilnowałem, mój błąd. Murarze popełnili sporą fuszerkę, dopiero
    > teraz to odkryłem.
    >
    > Mam komin (systemowy, gazowy) jest z niezależnym doprowadzaniem powietrza
    > do spalania. Wspaniałomyślni murarze całkowicie zamurowali od góry wlot
    > powietrza.

    Dzwoniłem do producenta. Absolutnie nie ma problemu aby zamontować kratkę z
    boku komina i poprzez nią pobierać powietrze. Producent zalecił 2 kratki, po
    dwóch przeciwległych stronach komina.

    Zgodnie ze słowami mojego rozmówcy, taki sposób jest nawet podawany w
    instrukcji (jako alternatywa). Ja jednak w swojej instrukcji (ani tej na
    www) nie widzę tego.

    Pytałem też o brak dylatacji między kamionką a betonową płytą. Zdecydowanie
    do poprawy, tak nie może zostać. Zastanawiam się jak najlepiej zrobić tą
    dylatację i czym potem uszczelnić...

    Generalnie plus dla Plewy za wsparcie techniczne.

    Pozdrawiam,
    BWP