  • Data: 2009-11-22 22:11:27
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lis, 21:00, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Tylko po co Ci to? Jestes ekolog fantasta, czy gazu nie masz?
    Gazu nie lubię. Choć niestety go będę miał... sąsiad mnie namówił
    (inaczej sam by nie miał, a żyć bez tego by nie mógł).
    ;-)

    >Z Twoim
    > racjonalizmem nie wydaje mi sie, zeby Ciebie tak zakrecili.
    > Mam klienta, montazyste pomp. W Twoich okolicach kroja ludzi na 70kzl.

    Nie wezmę tych z okolicy. To proste. A przy moich 450 m2 do ogrzewania
    plus woda w basenie to się chyba jednak opłaca bardziej niż gaz. Ale
    przede wszystkim w 100% bezobsługowe i o to mi chodzi.
    ;-)

    > wylacznie w drugiej taryfie, ale co mnie zastanowilo oni te pompy podlaczaja
    > tez do zwyklych grzejnikow i grzeja tym caly dzien.

    Ja nie będę miał ani jednego klasycznego grzejnika. Idealne warunki do
    zastosowania niskotemperaturowych źródeł ciepła.

    > Tyle ze gdybym tak mial to i tej pompy bym nie potrzebowal i o to moze
    > wlasnie chodzi.

    Może jednak zostańmy przy tym że jestem ekologiem fantastą (ale nie
    fanatykiem)
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.