  • Data: 2009-11-22 22:28:53
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:56f5af9f-9cb5-4143-bfe9-

    >Gazu nie lubię. Choć niestety go będę miał... sąsiad mnie namówił
    >(inaczej sam by nie miał, a żyć bez tego by nie mógł).

    Gaz mam wylacznie do kotla, kuchnia to indukcja.

    >Nie wezmę tych z okolicy. To proste.

    Oby tych co sie znaja.

    > A przy moich 450 m2 do ogrzewania
    >plus woda w basenie to się chyba jednak opłaca bardziej niż gaz. Ale
    >przede wszystkim w 100% bezobsługowe i o to mi chodzi.

    Dla mnie gaz jest w 100% bezobslugowy, no ale skoro go nie lubisz...
    Bedziesz ogrzewal dom 450m^2, CWU i basen w drugiej taryfie jedna pompa?? To
    zart??

    >Ja nie będę miał ani jednego klasycznego grzejnika. Idealne warunki do
    >zastosowania niskotemperaturowych źródeł ciepła.

    Nie o to chodzi. Oni podlaczaja to do grzejnikow i mowia, ze tak jest git i
    super tanio. Ja mam tylko trzy grzejniki w sypialniach poza drabinkami
    lazienkowymi i nie odwazylem sie montowac PC.

    >Może jednak zostańmy przy tym że jestem ekologiem fantastą (ale nie
    >fanatykiem)

    Do tej pory PC byla przedstawiana jako tanie, zwracajace sie dosc szybko
    zrodlo ciepla. Tego sie tzymam. Inne argumenty nie maja sensu.

    Pozdro.. TK