  • Data: 2009-11-22 23:00:12
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lis, 23:20, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > No ja mam wybudowany w bryle budynku, wiec całoroczny.
    > ;-)

    > Codziennie rano by mi się nie chciało, a tak to będę się pluskał w
    > swoim na rozpoczęcie dnia ;-)

    Aaa no chyba ze tak :) Ja w swoich lochach mam tylko miejsce na
    jacuzzi - takie duze, conajmniej 5-7 osobowe :-) Plywac mi sie nigdy i
    tak na basenie nie chce, a wygrzewanie w goracej wodzie przy babelkach
    to fajna sprawa ;-) Na dodatek bedzie z niego widok na ponad stucalowy
    ekran projektora :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.