  • Data: 2010-07-03 21:33:01
    Temat: Re: kompresor
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A opisowo? Ktoś już piał, że do pompowania kół wystarcza. Ale jak szybko da
    > się tym pompowac koło od przeciętnej osobówki? Jak pompka nożną? Szybciej,
    > wolniej?
    > Ewentualnie, czy taki kompresor z agregatu wydoli dmuchać np. w typowy
    > pistolet do malowania?
    >
    > J.

    Mam sprężarkę od lodówki w zasadzie przymocowaną na sztywno do kompresora.
    Korzysta z tego samego wyłącznika ciśnieniowego co silnik dużej sprężarki. Jak
    nie potrzebuję dużej ilości powietrza to odłączam duży silnik. W zbiorniku mam
    zawsze od 5 do 7 atmosfer. Nie zastanawiam się kiedy sprężarka się włącza. Ona
    zawsze jest włączona do prądu. Teraz też. Do pompowania kół używam patentu.
    Ładuję butle od kuchenki turystycznej z kompresora i tym dopompowuję. Jest o
    wiele wygodniej niż zabawa z długimi plączącymi się przewodami. Do pistoletu za
    mało. Kiedyś podłączyłem dwie sprężarki od lodówki równolegle i wydoliły z
    aerografem.