  • Data: 2011-01-04 08:36:35
    Temat: Re: koszty CO i CW w domu grudzień
    Od: "severin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ifulds$teb$1@news.vectranet.pl...
    > nikogo tu nie rozumiem zawsze sie mówiło ze gaz jest praktycznie
    > najdroższy a węgiel najtańszy. Ludzi których znam przepalają grube
    > pieniądze na gazie, domy w granicach 2000 zł miesięcznie a mieszkania koło
    > 1000 zł.Wy tu piszecie o jakiś śmiesznych kwotach 400 zł czyli co wychodzi
    > na to że grzejecie taniej niż węglem?

    Na to samo chciałem zwrócić uwagę, na starym mieszkaniu paliłem gazem (na
    noc 19, na dzień 21), budownictwo jednorodzinne, klocek z lat 70-80,
    ocieplony 5cm styropianem. W grudniu 2009, przed przeprowadką, a zaczynały
    sie siarczyste mrozy (przedgórze sudeckie) dostalem prognoze na styczeń
    460zł. Znajomy ma dom około 200m2, miesięcznie płaci 500-600zł za gaz, ale
    kominka w zasadzie nie wygasza, ewentualnie siedzi w temp około 20-21stopni.