  • Data: 2011-01-04 08:55:47
    Temat: Re: koszty CO i CW w domu grudzień
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:

    > Ja narazie nie mam kominka ale w przyszłym sezonie postaram się aby już
    > był.

    > Mam prawdopodobnie identyczny kocioł (VUW240) i także zbiornik 300l ale
    > dwuwężownicowy gdzie dolna jest podłączona do solarów.
    > Całą instalację robiłem sam a te twoje 21tys za materiały to mi się
    > przesadzone mocno wydaje. Co ci ten hydraulik nawkręcał?

    Masz kocioł dwufunkcyjny? Ja mam VU 200 plus, 20kW, ale ograniczony do 12kW,
    jednofunkcyjny.
    Zasobnik również dwuwężownicowy, bo na wiosnę założę solary :)
    A 21 tys. nie wydaje mi się wcale dużo... 5000zł to kocioł i zasobnik, w
    cenie są również wszystkie grzejniki (9+2 drabinki), styropian, klipsy do
    podłogówki, kilkadziesiąt metrów rur do podłogówki, szafki z rozdzielaczami,
    rury i kształtki do kanalizy, rury i kształtki miedziane do wody i solarów,
    otuliny, zawory, filtry, grupa bezpieczeństwa do zasobnika, geberity, piana
    montażowa i wszystko inne co potrzebne było hydraulikowi. Faktura miała ze 3
    metry :)

    --
    Bartek