  • Data: 2011-01-04 12:58:37
    Temat: Re: koszty CO i CW w domu grudzień
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ifv32d$6m8$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > Marek 4CX250 (cokolwiek to znaczy :-) ) - podawałeś zużycie gazu - to i
    > podaj dane swojego budynku.

    Powierzchnia niecałe 150m2 z czego 18m2 to nieogrzewany garaż w bryle
    budynku.
    Posadzka 10cm styro "Dalmatyńczyk", ściany 12cm styro austroterm, skosy
    20cm isover supermata, okna k1,0, pustak poryzowany piuro wpust 30cm
    Bielowice, fundament 5cm styro, ściana garażowa oraz sufit od domu
    dodatkowo 5cm styro, wokół budynku drenaż opaskowy i chodniczek z kostki
    szeroki 1,3m na żwirku 30cm - wiem że to ma znaczenie dlatego podałem.

    Marek