  • Data: 2011-01-04 15:20:13
    Temat: Re: koszty CO i CW w domu grudzień
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g-jaro <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Stany licznika zaczłąem zapisywac we wrześniu po uruchomieniu centralnego.
    > Termometr pod schodami na zewn., 1 metr nad ziemią, zawyąz w stosunku do
    > tremometra sterującego kotlem o ok 2 st C. Pomiary zawsze o 8 rano.

    A jedna ważna uwaga ! Oczywiście zapisy nie pokazują - a trzeba o tym
    powiedzieć że przez ostatnie 2-3 tygodnie temperatura regularnie utrzymuje sie
    poniże -7st a spadała i do -15 st. Ale ja pomiary robiłem o 8 i tylko jak mi
    sie chciało nos wystawić a od świąt mi sie nie chciało :) . Więc prosze nie
    wyciągać pochopnych wniosków że aż 16 m3 przy temperaturze ok 0 .

    Pzdr,
    g-jaro