eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-06 14:07:49
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To żaden bizens i oszczędność a jedynie bezsensownie wywalone w błoto
    > pieniądze , bo o ŻADNYM oszczędzaniu nie ma mowy ...

    Ale liczą się równiez względy estetyczne, żonie podobało się takie
    oświetlenie to jej zrobiłem :)
    a,że dla mnie nie był to duzy koszt (bo koszt był;)
    więc nie widzę problemu, wstawiając tam halogeny na gwincie e27
    zuzycie jednak jak by nie patrzeć było znacznie wyższe.

    Owszem mozna dac dwie swietlowki ale efekt wizualny będzie nie taki jak byc
    powinien.

    Jak zobaczyłem ceny w sklepac to wolalem sprowadzić z chin robiąc eleketryke
    miałem czasu kilka miesięcy na to,

    sprowadzilem 200szt moze w domu mam 30 reszte sprzedalem.

    W piwnicach, gdzie mam 4 miejsca na światło zamiast dawac zwykle zarowki są
    4 ledowe,
    4x5W.

    a swoją drogą, to ktoś musi to kupować, aby technologia mogła się rozwijać.