eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Date: Thu, 12 Apr 2012 00:11:59 -0700 (PDT)
    <27214892.3053.1334152244495.JavaMail.geo-discussion-forums@ynuu20>
    <jm44t9$eud$1@inews.gazeta.pl>
    <11777303.554.1334156270456.JavaMail.geo-discussion-forums@ynku11>
    <13028058.136.1334173920066.JavaMail.geo-discussion-forums@vbfk8>
    <15374114.135.1334174415052.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbn6>
    <jm4oeq$kui$1@usenet.news.interia.pl>
    <26898312.6.1334176060694.JavaMail.geo-discussion-forums@yngq4>

    W dniu środa, 11 kwietnia 2012 22:27:40 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > W 4k pln powinienes sie zmiescic - troche roboty wlasnej ale to w sumie nic
    >skomplikowanego :)

    Wygląda na to że masz rację

    > Pompa 8-9kW to 13-14k pln brutto. Jak widac mozna miec zestaw DZ+PC za 17-18k pln
    brutto.

    J.w.

    >Odlicz komin, odlicz skrzynie na opal (pozdrawiam Roberta) i takie tam rzeczy
    >ktorych sie normalnie nie liczy bo przeciez skrzynia na pare ton opalu pod >wiata
    nic nie kosztuje ;)

    Tu juz taki optymista z tymi odliczeniami bym nie był. Komin i tak masz(wiem Twoja
    fanaberia), wiata pewnie tez sie kiedyś u Ciebie pojawi(drewno do kominka, jakies
    inne graty), Skrzyni na wegiel nie masz ale ładnych parę stówek wydałeś na czujniki,
    rejestratory itp do tej pompy(wiem to fanaberioa, ale taka sama jak Roberta
    skrzynia);)
    Już kilka razy pisałem że przeciwnikiem PC nie jestem bo rozwazam jej montaz w
    kolejnym domu. Zapewne i ceny PC spadną w najblizszym czasie bo to stosunkowo mało
    skomplikowane ureządzenia i teraz zapewne płaci się sporo za marketing.