  • Data: 2015-02-13 17:34:59
    Temat: Re: kredyt, pożyczka na dom czy mieszkanie.
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-13 17:22, Budyń wrote:
    > W dniu piątek, 13 lutego 2015 16:42:01 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Natomiast dla zabezpieczen przeciwporazeniowych uziom fundamentowy jest idealny, bo
    za darmo uzyskuje sie przyzwoite parametry. U mnie jest ok 3om, a bednarka dookoła da
    pewnie 10-30.
    Ale ten sam PE działa też jako przeciwdziałanie przepięciom czyli
    warystory, rurki z gazem, transile. Wszystko to siedzi w urządzeniach.
    Jak będzie za duża oporność i odległość to też nie działa.

    Jak beton nie był wibrowany :-) i stoi w wodzie to pewnie, że zadziała
    :-) Ale jak jest suchy fundament i dobrze zrobiony to kibel :-)

    Oczywiście mówimy o T-T terra terra.

    A przy TN-C mamy PEN i trzeba go rozdzielić w skrzynce ZE za płotem na
    PE i N więc i tak od płotu musi być bednarka do naszego pomieszczenia z
    rozdzielnią.