  • Data: 2015-02-14 01:48:14
    Temat: Re: kredyt, pożyczka na dom czy mieszkanie.
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-13 23:49, Adam wrote:
    > W dniu piątek, 13 lutego 2015 16:42:01 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > "uziom fundamentowy" w google i dowiesz sie wszystkiego. Ja ten uziom zrobilem

    Nie raz o tym czytałem i rozmawiałem z ludźmi i wyniki pomiarów są
    różne, czasem bardzo złe po kilku latach jak wyschło wszystko i gleba
    przepuszczalna.

    Ja bym zrobił połączenie tego fundamentu pod ziemią z bednarką idącą od
    przyłącza do rozdzielni, ale pod ziemią to połączenie. Przy warunkach
    terra neutral common. A przy TT to bym dodał bednarkę zakomaną
    bezpośrednio w ziemi.
    Pomiary w trakcie odbioru będą dobre, bo wszystko i tak jest mokre.