  • Data: 2010-07-17 08:33:35
    Temat: Re: krokwisko koszowe
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szymek pisze:

    > Mam nadzieję, że jakimś HDSem to dźwigną. Na razie przykryję czymś,
    > żeby majstrów od więźby na dzień dobry nie wystraszyć :).
    > Pozdrawiam,
    > Szymek

    Ja myślę, że majstry powinni być obeznani z tematem :-) i nie
    przestraszyć się. W razie czego są specjalne windy, które montuje się na
    czymś tam, co jest wyżej, a jak nie dają rady, to można zastosować
    wielokrążek i pójdzie...
    Jednak ta grubość, to trochę przesadzona :-) U mnie też miały być trochę
    grubsze, ale majster zrobił ciut inaczej i dał cieńsze, ale gęściej.
    Dach i tak jest przewymiarowany :-)

    pozdr.
    robercik-us