eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekrzywa grzewcza - podłogówka JunkersRe: krzywa grzewcza - podłogówka Junkers
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: "t-1" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: krzywa grzewcza - podłogówka Junkers
    Date: Tue, 12 Feb 2013 11:56:53 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <kfd75m$2io$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <5119597f$1@news.home.net.pl> <kfd070$sgp$1@pippin.nask.net.pl>
    <511a0942$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: elrond.nask.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1360666614 2648 195.187.245.131 (12 Feb 2013 10:56:54
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Feb 2013 10:56:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:465122
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "quent" <q...@b...gmail.kom> napisał w wiadomości
    news:511a0942$1@news.home.net.pl...
    > Mam 0% bo mam sterownik pogodowy, z termistorem na północnej ścianie. Jak
    > się dobierze odpowiednią krzywą grzania to wszystko powinno pięknie
    > śmigać.
    > Zmieniłem nastawy, pochyliłem krzywą, na razie poczekam na efekty. Jestem
    > dobrej myśli.
    >
    > Q
    >

    Podstawowa zasada regulacji automatycznej mówi, że badamy to co chcemy
    regulować.
    Każde inne działania mogą spowodować niestabilność. (zresztą masz ten
    problem)

    Czy w samochodzie jak chcesz jechać ze stałą prędkością to reagujesz gazem
    na podstawie wskazań komputera o spalaniu benzyny czy bezpośrednio
    szybkościomierza?
    Można sobie wyobrazić i nawet wyznaczyć funkcję zależności szybkości
    samochodu od spalania benzyny ale współczynniki będą się zmieniały pod
    wpływem nawierzchni, wiatru, nachylenia drogi, obciążenia samochodu czy
    ciśnienia w kołach. Przecież to nie jest do opanowania.

    A przeregulowania miałeś z powodu zbyt wysoko nastawionej temperatury wody w
    zasobniku.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1