  • Data: 2012-05-15 10:56:11
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-05-2012 o 20:48:32 Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > Wkrotce Ghostowi dorównasz w plonkowaniu. Samemu z Soba cięzko pisac
    > będzie;)
    Wiesz ale ja tu prad nie szukam, piszę bo chcęi na tematy o których
    mam pojęcie, tutaj sprawa dotyczyła finansowania budowy domu,
    wyraziłem swój pogląd, jak chce ktoś ze mną dyskutować to niech dyskutuje
    a nie obraża mnie, żyję już długo na tym świecie i niejedno widziałem,
    czasami ludziom brakuje paręd tys zł aby 'wejść' do domu.
    Powody są różne, dlatego twiedzę że zapas jest potrzebny i decyzja
    że piwnica i tylko ona przeważa szalę na to że domu nie skończymy
    oznacza po prostu że nie powiniśmy budować tylko lepiej sie przygotować,
    tzn finanse lub inny projekt.
    I gdzie tu widzisz bredzenie?

    --
    Pozdr