  • Data: 2012-05-15 10:48:55
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-05-2012 o 12:42:51 Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > Ot to
    > Ale trzeba pamietać że jak nie piwnica to garaż czy inny budynek
    > gospodarczy wkrótce okaże sie niezbędny. Jak ktoś mieszka w bloku to
    > może tego nie czuc i wydaje mu sie ze skoro w bloku 40mkw sie zmiescił
    > to dom 100mkw juz bez problemu.
    > Ale tak nie jest. Prędzej czy późnmiej albo zagraci garaż (jeśli ma)i
    > nie będzie miejsca na auto(co problemem nie jest bo auto na zewnątrz
    > może stac spokojnie)
    > A jak autor postu pisze że dom ok 100mkw bez garazu, bez piwnicy, skoro
> [...]
    Policzyłem wg siebie a ja akurat budowałem jak był bum i wtedy wszystko
    było droższe, poza tym piwnicę mam otynkowaną, z wylewkami i instalacją
    a to też kosztuje, moja ma 87m2 to w porównaniu do autora wyjdzie
    pewnie więcej niż jego jedna kondygnacja. Ale mniejsza i po kosztach
    pewnie w 20tys się zmieści.

    --
    Pozdr
    JanuszK