  • Data: 2010-03-17 14:00:10
    Temat: Re: które schody zabiegowe będą wygodniejsze?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej pisze:

> [...]
    Też mam zabiegowe schody i spocznik przy wejściu na półpiętro nad garażem.
    Majster zrobił mi zakręt z czterech stopni. Wygląda tak:

    Wygląda tak:
    http://picasaweb.google.pl/robercikus/WysowaBudowaWy
    braneZdjecia#5401063211026192226

    Nie upierałbym się przy drugim spoczniku. Nie wydaje mi się, żeby to
    było konieczne :-).

    pozdr.
    robercik-us