  • Data: 2010-01-12 22:45:18
    Temat: Re: kuchnia gazowa
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hiit9k$pfi$1@news.onet.pl...
    > Mam kuchnię gazową do zabudowy- osobny piekarnik. Jestem niezadowolny z
    > powodu pokręteł gazu, które często przeszkadzają jak postawić chcę szerszy
    > garnek. Wyjściem jest kuchenka z pokrętłami na panelu piekarnika, ale
    > wymusza to postawienie kuchenki na piekarniku. U mnie to jednak nie
    > wchodzi w rachubę. Pytanie: czy można kupić samą płytę gazową do zabudowy
    > z pokrętłami np zamontowanymi na szafce- prostopadle do niej?

    Nie sądzę bo naruszałoby to intergralność kuchenki. Można za to kupić płyty
    gazowe odpowiednio duże, np 5 palnikowe franke seria Crystal
    http://www.franke.pl/franke-56735-fhcr-705-4g-tc-bk-
    c-fhcr-705-4g-tc-wh-c.html
    lub z zaworami ustawionymi pod kątem do płyty - poza obrysem płaszczyzny dna
    garnków
    http://www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy.bhtml?gclid
    =CL_dhOP1n58CFSKElAodPSYDMQ

    --