  • Data: 2010-02-21 12:22:08
    Temat: Re: kuchnia w piwnicy???
    Od: grzeda <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wesoly pisze:
    > Witam grupe.
    > Jestem na etapie projektowania restauracji. Nie mam mozliwosci duzej
    > powierzchni zabudowy i zastanawiam sie nad umieszczeniem kuchni z
    > magazynami, chlodniami itp w piwnicy (z oknami, piwnica wychodzi ok 1m nad
    > ziemie).
    > Czy myslicie, ze takie rozwiazanie jest rozsadne? Jakie sa minusy takiej
    > opcji? Jak rozwiazac ewentualny przeplyw dan gotowych, naczyn czystych,
    > brudnych pomiedzy kuchnia a rozdzielnia kelnerska na poziomie 0 (domyslam
    > sie ze winda, dwie windy ale czy jest inne rozwiazanie).

    Najlepsza bylaby winda. Wystarczy jedna, bezposrednio z kuchni, ktora
    bedzie Twoim czystym ciagiem. Brudny ciag bedziesz mial po schodach
    prosto do zmywalni.

    > A moze lepiej umiescic w piwnicy toalety dla gosci, ktore planowane sa na
    > pozionie 0? Jednak tu chcialbym uniknac schodow dla gosci (zeby bylo im
    > wygodnie) oraz przepompowni z wc (mam zle doswiadczenia).
    > Dziekuje wszystkim za wywody.

    Jezeli urzedasy zazadaja od Ciebie toalety dla niepelnosprawnych, to
    mozesz miec duzy problem w przypadku schodow. Jezeli temat masz
    zalatwiony, to ja toalety umiescilbym na dole. Beda niewidoczne dla
    jedzacych, a przejsc pare schodow do toalety to tez nie jest jakies
    straszne wyzwanie.

    pozdr
    PG