  • Data: 2010-02-22 08:43:16
    Temat: Re: kuchnia w piwnicy???
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lut, 10:02, "Wesoly" <t...@i...pl> wrote:
    > Witam grupe.
    > Jestem na etapie projektowania restauracji. Nie mam mozliwosci duzej
    > powierzchni zabudowy i zastanawiam sie nad umieszczeniem kuchni z
    > magazynami, chlodniami itp w piwnicy (z oknami, piwnica wychodzi ok 1m nad
    > ziemie).
    > Czy myslicie, ze takie rozwiazanie jest rozsadne? Jakie sa minusy takiej
    > opcji? Jak rozwiazac ewentualny przeplyw dan gotowych, naczyn czystych,
    > brudnych pomiedzy kuchnia a rozdzielnia kelnerska na poziomie 0 (domyslam
    > sie ze winda, dwie windy ale czy jest inne rozwiazanie).
> [...]

    Kuchnia w piwnicy to dobre rozwiazanie. Kwestia przywozenia towaru i
    po windzie spuszcania go w dol jest znana od lat.
    Winda do zarcia dla klientow oraz brudow do zmywaka tez jest znana.
    Moj komentarz jest taki ze mozesz miec dwa szyby sasidujace ze soba.
    Wyjscie jednego na kuchnie a drugiego na zmywak.
    Co do zapachow. to w gornej czesci szybu musisz i tak miec wentylacje.
    Sama konstrukcja windy moze byc prymitywna ale to zalezy ile chcesz
    kasy wydac.
    Z racji ze klient nasz pan to toalety na poziomie "0". Nigdy nie
    lubilem i nie wracalem do restauracji gdzie toaleta jest w lochach.