  • Data: 2010-02-22 16:18:43
    Temat: Re: kuchnia w piwnicy???
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lut, 10:02, "Wesoly" <t...@i...pl> wrote:
    > Witam grupe.
    > Jestem na etapie projektowania restauracji. Nie mam mozliwosci duzej
    > powierzchni zabudowy i zastanawiam sie nad umieszczeniem kuchni z
    > magazynami, chlodniami itp w piwnicy (z oknami, piwnica wychodzi ok 1m nad
    > ziemie).

    Sprawdz tylko warunki jakie musi miec taka kuchnia - w szczegolnosci
    chodzi o wysokosc! Ostatnio u nas sanepid nie pozwolil na odpalenie
    knajpy bo chyba wlasnie kuchnia byla o 10cm za niska. Przepisy w
    przypadku restauracji sa b. scisle, o czym mam nadzieje wiesz :)
    Prawie jak kurde z apteka, czy pomieszczeniami na gabinety
    lekarskie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.