    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kuchnia w piwnicy???
    Date: Mon, 22 Feb 2010 13:27:21 -0800 (PST)

    On Feb 22, 7:57 pm, "sbst" <b...@o...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal

    > w sredniowieczu srali w katach palaców i tez sie nic nie dzialo......
    > zyli...........
    >
    > kwestia jest taka, zeby zapewniac spoleczenstwu odpowiednie standardy
    > jesli ide do knajpy, chce miec przynajmniej zalazek pewnosci, ze nie siedza
    > w kuchni niewolnicy z afryki bez zadnych badan WR i kroja ziemniory a
    > kapuste gniota brudnymi nogami.........
    >
    > kwestia jest tez taka, zeby scieki spuszczane z kuchni (np tluszcze z
    > frytkownic) byly odpowiednio zbierane albo utylizowane, a nie zlewane do
> [...]

    restauracje ktore ukrywaja jak sie zarcie szykuje powinny przestac
    istniec.
    Zarcie robione na twoich oczach odrazu przechodzi ocene konsumenta. Ci
    ktorzy robia to niechlujnie gina smiercia popyt/podaz.
    Hamburgerow nie jadam bo sa nie zdrowe.
    Co do urzedasow to wiemy po co sa /rak spoleczenstwa/, natomiast
    kultura ukrywania przyzadzania posilkow za parawanem bierze sie
    typowego oszustwa delikwenta.
    Przypominam kolegom ostatnio afere z miesem z puszki ktore urzedas
    przyklepal podpisem. Zarcie pochodzilo z magazynow jesi sie nie myle z
    2 wojny swiatowej.
    Smacznego