  • Data: 2010-10-18 10:37:16
    Temat: Re: laczówki - jakie ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-10-2010 o 07:47:37 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > skrecic kolorami i zalutowac :)
    Wg mnie oba rozwiązania są jednorazowe czyli do d.. bo jak przyjdzie wyjąć
    płytkę to z takim kłębem kabli kłopot.
    Sam mam ten sam problem bo mam okablowany dom i zastanawiam sie jak to
    połączyć
    i sądzę że najlepsze będzie najprostsze czyji na kabble RJ45 a na płytkę
    gniazdko.
    Co prawda nie jest ono zbyt pewne bo zdarzają się niekontakty ale łatwo
    rozłączalne
    w razie czego, co prawda więcej miejsca zajmuje, ale zbyt gęste upakowanie
    też nie jest
    dobre bo ciężko później operować tam czymkolwiek.

    --
    Pozdr
    JanuszK