  • Data: 2010-01-13 00:21:38
    Temat: Re: łazienka - kabina prysznicowa
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w wiadomości:
    d...@j...goog
    legroups.com,
    Piotr <p...@g...com> napisał(a):

    > Ale estetyka to oczywiście rzecz dyskusyjna. Ja natomiast nie
    > widziałem jeszcze kabiny, która po roku normalnego użytkowania nie
    > byłaby trwale zabrudzona albo zapleśniała na łączeniach silkonowych.
    > Krótko mówiąc: wybieram czystość i wygodę, nie dla mnie luksusy z
    > hipermarketów :)

    Zapraszam do mnie. Kabina użytkowana przez 3 osoby ciągle. Stoi własnie
    półtora roku. Nie jest zapleśniałąna łączeniach silikonowych ani trwale
    zabrudzona. Jest czysta i wygodna. I niee ma zasłonki, która jest
    obrzydliwa, błeeee

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Nie ma większej radości dla głupiego, jak znaleźć głupszego od siebie.
    /Aleksander Fredro/