  • Data: 2009-09-30 05:57:06
    Temat: Re: lodówka side-by-side
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poza ewidentnym "bajerem" to czy lodowka taka jest praktyczna?

    Ja testowalem i probowalem parenascie modeli w marketach.
    Lodowki side-by-side dostepne w wiekszosci sklepow to porażka moim zdaniem -
    niepraktyczne, niewygodne, malo pojemne. Nie widzialem WSZYSTKICH modeli
    jakie sa w produkcji ale te co widzialem wszystkie mialy takie cechy jak
    wyzej ;)

    To sie sprawdza w "ciut" wiekszym i drozszym wykonaniu - dla przemysłu.
    Nieco szersze, w pełni funkcjonalne tyle ze wzornictwo pozwala to ustawic w
    piwnicy ;)

    Osobiscie wybiore (szukam, jeszcze mam czas) lodowke bez zamrażalnika (~2
    metry wysoką) normalnie jednoskrzydłową plus zamrażalnik do zabudowy w
    kuchni. Nie mam spizarki przy kuchni tylko w piwnicy wiec wydaje mi sie to
    dobrym pomyslem by miec pojemną lodowke. Zamrazalnik: jesli braknie to kupie
    tanią zamrazare i postawie w spizarni w piwnicy.

    Pozdr