  • Data: 2009-10-03 21:26:12
    Temat: Re: lodówka side-by-side
    Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Kane pisze:

    > niepraktyczne, niewygodne, malo pojemne. Nie widzialem WSZYSTKICH modeli
    > jakie sa w produkcji ale te co widzialem wszystkie mialy takie cechy jak
    > wyzej ;)

    Nie wszystkie. Ja mam electroluxa ERO4521:
    http://www.megamedia.pl/chlodziarko-zamrazarka-elect
    rolux-ero-4521.php

    Jest wygodna, bo chłodziarka jest na górze (o wiele szersza niż normalna
    lodówka), a zamrażarka na dole w czterech częściach. Mrożonej pizzy
    wprawdzie nie kupuję, ale jak dotąd nie miałam problemu z umieszczeniem
    czegokolwiek.

    Z tym że ta lodówka chyba nie do zdobycia obecnie na naszym rynku.

    Ewa